Monday, November 26, 2012

ධ්‍යාන හා කුන්ඩලිනි - ප්‍රශ්න හා උත්තර


ප්‍රශ්න:

ඔබ කියන කතාව සාධාරණයි... ඒත් මම මෙහෙම කිවුවොත් බුදුන් කවදාවත් කියල නෑ... සමථය වඩන්න එපා කියල... මොකද සමථය නැතිව විදර්ශනාව කියන්නේ හීනයක් නිසා... සමථයෙන් යන්න පුලුවන් උපරිමය මේ කුන්ඩලිණි ශක්තිය අවධි කිරීමෙන් පහසුවෙන් ලඟා වෙන්න පුලුවන්...එවිට අතිශය පහසුවෙන් විදර්ශනාව කරන්න පුලුවන්..මන්ද බුද්ධ දර්ශනයේ ඇති කසිණ භාවනා වශී කර වඩා අභිඤා ලැබීම අතිශය දුෂ්කර ක්‍රියාවක් වන නිසා...

ඉහත ප්‍රශ්න , අරුනාචලයේ ශ්‍රී රමණ මහ ඍෂි (1 කොටස) ලිපිය හා බැඳේ


උත්තර:

1. මහා කාරුණික බුදුරජානන් වහන්සේ , සමථයත් , විදර්ශනාවත් දෙකම අගය කළහ. විදර්ශනාව වඩාත් අගය කළහ. මක්නිසාද සංසාරයෙන් මිදෙන මග එය වන බැවිනි.

2. සමථ පුර්වාන්ගම විදර්ශනාව , විදර්ශනා පුර්වාන්ගම සමථය යයි ක්‍රම දෙකකි. විදර්ශනා වැඩීමට සමථය වඩා ධ්‍යාන ලබා තිබීම අවශ්‍ය නොවේ. බුසුන් කල සසුනේ සිටි බොහෝ මාර්ගඵල ලාභී රහත්හු ධ්‍යාන නොමැති ශුෂ්ක විදර්ශිකයෝය. ඔවුන්ගේ මාර්ගපල ලැබීමට ධ්‍යාන ලබා නොතිබීම භාදාවක් නොවිය. සමථය වඩා ධ්‍යාන ලබා එය විදර්ශනාවට හරවන කල , සංස්කාරයන්ගේ ත්‍රිලක්ෂණය වඩාත් හොඳින් , පැහැදිලිව තියුණු ලෙස ඒකාග්‍ර කරන ලද මනසට වැටහේ. නමුත් එය මාර්ගඵල ලැබීමට ප්‍රමාණවත් නොවේ. නුවණැසින් ඒ සංස්කාරයන් වසා සිටින , සිත මුලා කරන ඝනයන් බිඳ ඒවායේ යථාස්වභාවය ප්‍රත්‍යක්ෂ කල කල්හිම මාර්ඝ පල ලැබුවා වන්නේය. ධ්‍යාන ලබා තිබීම මාර්ගයට රුකුලක් පමණි. පයින් පැය දෙකකින් ගොස් හමාර කරන ගමන , මෝටර් රථයෙන් විනාඩි 15 න් ගොස් හමාර කරනවා වැන්න.

පාරිශුද්ධ විදර්ශනාව වඩනා කල්හිද සිතේ සන්සිඳීමක් ඇති වේ. එය ධ්‍යාන ලබන තත්වයට වර්ධනය වීමක් නම් බොහෝකොට සිදු නොවන බව මගේ නම් පෞද්ගලික අදහසයි. සංස්කාරයන්ගේ ස්වභාවය නොකඩවා නැවත නැවතත් චේදනය කරමින් විමසුමට ලක්කරන විතක්ක විචාර සහිත ඒ විදර්ශනා චිත්තය අතිශයින් මිහිරිය. සැම අතින්ම උසස්ය. පාර ලෞකිකය.

3. සමථයෙන් යා හැකි උපර්ම දුර නම් ලෝක ථුපිකා නම් වූ භාවග්‍රයයි. අතිශයින් සියුම් වූ නේවසඥා නාසඥ චිත්තය වඩා එහි යාම කුන්ඩලිනි ශක්තිය වැඩීමෙන් නම් කිසි ලෙසකින් වත් කල නොහැකිය. කලිනුත් සඳහන් කල පරිදි කුන්ඩලිනිය වැඩිම යනු විශ්ව ශක්තිය තමන්ට අවශ්‍ය පරිදි හැසිරවීමේ බලය ලබාගැනීමයි. එය සිතේ අධිපති භාවයක් නොව ශක්තියේ අධිපති භාවයකි.

විශාල දොඹකරයක් හසුරුවා වැඩ කරගැනීමට පුහුණු වීමට මනුෂ්‍යයෙකුට හැකිය. එය හැසිරවීමට පුහුණු වූ කල සාමාන්‍ය මනුෂ්‍ය ශරීරයකට කල නොහැකි විශ්මිත දේ පහසුවෙන් කිරීමට ඔහුට හැකිය. එනමුත් එයින් ඔහු දොඹකරයේ , අධිපති භාවය/වශය භාවය ලබා ගත්තා නොවේ. එය හැසිරවීමට හැකියාව ලැබුවා පමණි. මේ උදාහරණය ආශ්‍රයෙන් කල්පනා කොට වෙනස වටහා ගන්න.

4. බුදුදහමේ ඒකායන මාර්ගය මාර්ග ඵල හා නිවනයි. කසිණ භාවනා වශී කර වඩා අභිඤා ලැබීම යමෙකුට අවශ්‍ය නම් කල හැකිය. එනමුත් ඒ ධ්‍යාන , අභිඤා බුදුදහමේ ඒකායන මාර්ගය නම් නොවේ.

මේ මල්ලිගේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර ලියාගෙන යනකොට මේ ලිපිය දැක්කා. ඔහුගේ සිතිවිලි වලත් මේ ෆෝන් මිලදී ගන්නා මිනිසුන්ගේ සිතිවිලි වලත් ඇති සමානත්වය කෙතරම් ද?

නියම දුරකතනයක මිල රු ලක්ෂයකි. ඩුප්ලිකේට් ෆෝනයක මිල රු පහළොස් දහසකි. එතරම් ලාභයට හොඳ දෙයක් ගැනීමට බැරි බව දැන දැනම මිනිසුන් පොර කකා ලාභ ෆෝන් ගනිති. මාස දෙකක් ගොස් එය කැඩී ගිය කල දොස් කියන්නේ තමන්ගේ මෝඩ කමට නොව ෆෝන් අලෙවි කල තැනැත්තාටය.

PHD එකක් ලබා ආචාර්ය කෙනෙක් වීම වසර ගණනාවක් ගතවන දුෂ්කර කාර්යයකි. එසේ හරි විදියට එය ගැනීමට හැකියාවක් නැත්තෝ , මුදල් ගෙවා හෝ ඇඳුනුම් කම මත ආචාර්ය උපාධියක් මිලට ගනිති. එය තම නමට අමුණා උජාරුවට පළඳිති. එනමුත් ඒ දෙකෙහි වෙනස අහසට පොලව මෙනි.

මිනිසුන් කෙතරම් පිට ඔපයට හා බොරු පොරොන්දු වලට , අනුකරණයට රවටෙත් ද? මිනිසුන් බොහොවකට අවශ්‍ය විශිෂ්ටත්වය නොවේ. විශිෂ්ටත්වය අනුකරණය කිරීමයි. ලංකාවේ මිනිසුන්ට වැරදී ඇත්තෙත් මේ හේතුව නිසාය.

දිලිසෙන සියල්ල රන් නොවේ. මර්ක් එකක් පැද විත් බැසි පමණින් ඔහු එහි අයිතිකරු ලෙස ගත නොහැකිය. ඔහු එහි රියදුරු විය හැක. ලාභ බඩුවේ හිලක් ඇත. ඉක්මනින් පහසුවෙන් ලැබෙන දේවල් වල කොලිටිය ප්‍රශ්නකාරිය. හැම තැනටම වඩා ලාබෙට ආර්ථිකෙන් ගත්ත තලගුලිවල පනුවන්ය. හර්දයාංගම ලෙස අස්වාභාවික ලෙස මිත්‍රශීලිව සිනි තවරා කතාකරන මිනිසුන්ගේ හදේ ඇත්තේ විෂය......

යලිත් මාතෘකාවට එමු. සමථය වඩා කසිණ භාවනා වශී කර වඩා අභිඤා ලැබීම අතිශය දුෂ්කර ක්‍රියාවක් විය හැකිය. විශිෂ්ටත්වයට කෙටි මං නොමැත. නියම මග ගොස් හරි විදියට PHD එකක් ලැබුවා වැන්න. කුන්ඩලිණි වඩා විශ්ව ශක්තිය තම වශයට ගෙන අභිඤා ලැබුවන් අනුකරණය කිරීමටද හැකිය. විවිධ ප්‍රතිභාර්ය පැමටද හැකිය. අභිඤා ලැබුවෙකු ලෙස පෙනී සිටිය හැකිය. නමුත් එය නියම චිත්ත දියුණුවක් නොවේ. මුදල් ගෙවා PHD එකක් ලබා ගෙන පැළඳ ගත්තා වැන්න. තමා , තමාවම රවටා ගැනීමකි .....

Saturday, November 24, 2012

ලාංකිකයෙක් ඈතදීම හඳුනා ගන්නේ කෙසේද ?

ඊයේ සුමුතුත් එක්ක පොඩ්ඩක් ඇවිදින්න ගියා පාක් එකට. ගේ ගාව තියෙන්නේ. ලස්සන කැලයක්. ටික දුරක් යනකොට කිලෝමීටර් බාගයක් විතර ඈතින් දෙන්නෙක් එනවා. දැක්ක හැටියේ මං කිව්වා ඔන්න ලංකාවේ දෙන්නෙක් කියල !

සුමුතු අහනවා මෙච්චර ඈත ඉඳන් කියන්න පුලුවන්ද ?
කොහොමින් කොහොම හරි ලඟට ආවම දෙන්නගේ පාට දැකල සුමුතු කියනවා මේ දෙන්න නම් ලංකාවේ නෙමෙයි ... ඉන්දියාවේ....
මන් කොච්චර කිව්වත් පිළිගන්නේ නැහැ.
ඉඳපන්කෝ , අන්තිම ටැස් එකත් කරන්නම් කියල දෙන්න ලඟින් යනකොට මගේ සුපුරුදු ටැස් එකත් දෙන්නට කරා...
දෙන්නම උඩින්ම පාස්.... ආයි දෙකක් නැහැ මේ දෙන්න ලංකාවේ බව උන්දෙන්න දන්නේ නැති උනත් මට නම් සියට දෙසීයක් ෂුවර්!!!

කොහොමද මෙහෙම ඈතදීම අඳුන ගන්නේ ?

1. කවුරුත් දන්නවනේ කාලගෝලය ... රවුම් disproposhanete ශරීරය , බොහෝ කොට දැලි කළු පැහැති , රවුම් මුහුණ.... , නෙරා ආ උදරය , ඔරවගත්ත බකුසු ඇස් ... , සැකෙන් පිරි පුළුටු මුහුණ .. කැරලි ගැසුණු බොහෝකොට නොපීරු හිසකෙස්

කාලගොලයට හිටියේ බාරියාව විදියට දික්තලා. සුන්දර කාන්තාවක්. කතාව ඉන්දියාවෙනේ.... එක හින්ද ඒ වගේ දික්තලාල ලංකාවේ නැහැ. ලංකාවේ කාලගොලයන්ට ඉන්නේ ඒ වගේම ශරීර ඇති බාරියාවන්. ශරීර විස්තර ඉහත දැක්වුව හින්ද ආයි දානේ නැහැ. ශරීරයට සාපේක්ෂව හිස මදක් කුඩායි.

2. ඇඳුම්.... හ්ම්ම්ම් .. පුරුෂයන් නම් කොලර් එක ඇති අඳුරු වර්ණයන්ගෙන් යුතු පොලෝ වගේ ශර්ට්ස්. ශරීරයට නොගැලපෙන කොට කලිසමක්. බොහෝ කොට රබර් සෙරෙප්පු නැත්නම් කලාතුරකින් සපත්තු. කාන්තාවන් අඳින්නේ ඇඟට හිර ඇති ඉනේ ටයර් හොඳට පේන ඇඳුම්. කලිසමක්. ලාභ සපත්තු දෙකක්. මෙහෙමයි... කාන්තාව කඩේට ගිහිල්ල අවුරුදු පහකට කලින් තමන් ගේ ශරීරය තිබිච්ච විදිය ගැන කල්පනා කරලා ඇඳුම් ගන්නවා. ඒක තමයි ලංකාවේ කාන්තාවන් අඳින විදිය. හුඩි එකක් නම් හැම විටම ඒක ඔලුව වැහෙන්න දාගන ඉන්නේ.

3. ඈතදීම අඳුර ගන්න පුළුවන් හොඳම විදිය තමයි ලංකාවේ කාන්තාවන්ගේ ශරීර වල මේද පැතිරීම අද්යයනය කිරීම. කොකේසියානු කාන්තාවන්ගේ උරහිස් පටුයි. උදරය සහ උකුල් අශ්‍රිතව මේදය එකතු වෙනවා. ඔවුන්ගේ ශරීර උඩට තුඩ හරවන ලද ත්‍රිකෝණයක ආකාරය ගනී.(4 වෙනි රූපය) ලංකාවේ කාන්තාවන් ගේ මේදය එකතු වන්නේ උරහිස් සහ පපුව අශ්‍රිතව. ඔවුන්ගේ ශරීර තුඩ බිමට හරවන ලද ත්‍රිකෝණයක ආකාරය ගන්නවා. (2 වෙනි රූපය)ලංකාවේ ස්ත්‍රීන් කසාද බැඳ වසර දෙක තුනකින් මි ගවයන් මෙන් තෙලෙන් ආරන නිසා මේ ටැස් එක ඕන ලාංකේය කාන්තාවකට , වැරදෙයි කියල කිසි බයක් නැතිව කරන්න පුළුවන්.

4. නමුත් ලාංකිකයෙක් හඳුර ගැනීමේ මගේ හොඳම ටැස් එක මේවා නෙමේ. හොඳට ලඟට එනකම් ඉඳල කට පුරා සුන්දරව සිනහ වීම තම මගේ නොවරදින ටැස් එක. ලංකික පුරුෂයෙක් නම් ඔහු එවිට හෙණ ගහපු උලමෙක් , උනේ මොකද්ද කියල කල්පනා කරනවා වගේ මගේ මුහුණ දිහා බලන් ඉන්නවා. ප්‍රති සිනහ වීමක් නැත. බකුසු මුහුණ වෙනස් නොවී පවතී. මේකට මිස් අනන්තා පාවිච්චි කරන වචනය තමයි staring guys කියන එක. ලංකික කාන්තාවක් දිහා බලල එහෙම හිනා වුනහම ටක් ගාල අහක බලා ගන්නවා. හරියට දෘශ්‍ය මාර්ගික ස්ත්‍රී දුෂණයක් කරන්න හැදුව වගේ.

ලංකාවේ මිනිසුන් සැම විටම සිනහවෙන් ඉන්න සුන්දර මිනිසුන් පිරිසක් කියල කුඩා කාලේ ඉඳන් මගේ ඔළුවට කාවද්දල තිබ්බට පසු කාලයකදී ඔවුන්ගේ හැසිරීම් අද්යයනය කරනකොට එහෙම නොවෙයි කියල පැහැදිලිවම පෙනුනා. ඔවුන් සැම විටම සැක පිරි මුහුණෙන් අනුන් දිහා බලන්නේ. කෙනෙක් දිහා බලල සිනහ වුනහම ඔවුන් බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ එක්කෝ මු මට දැන් අරින්න එනවා , එහෙම නැත්නම් මු අලි මෝඩයෙක්. ඕක හිත හිත ඉන්න හින්ද ඔවුන්ට ප්‍රති සිනහ වීමට අමතක වෙනවා කියන එකයි මගේ නම් විශ්වාසය.

අන්තිමට කියන්න ඕනේ මේක සමාජ අද්‍යයනයක් මාර්ගයෙන් මං ලබාගත්ත දැනුමක් මිස අපහාසයක් නොවෙන බව....
^_^

වන අරණට සැමදා බැඳි පෙම ...


මා සොබාදහමට දැඩි ලෙස ආදරය කරමි. එහි සීමාවක් නොමැති බව මා හට හැඟී යයි. කිසියම් ආකාරයක මානසික ව්‍යාධියක ආකාරය ගන්නා තරමට මා  උමතුවෙන් මෙන් මා තුරු ලතාවනට , රූස්ස ගසින් සැදී පරිසරයේ චමත්කාරයට , එය පිස එන සිහිල් මාරුතයට  ඇලුම් කරමි. විල්ලුද පලසකට වඩා දිගු තණ වැඩි තෙත  බිම මා හට ප්‍රිය වේ. දිනක් වුවත් තුරු ගොමුවක් දෙස එක ලෙස බලා සිටීමෙන් මා විඩාවට පත් නොවෙමි. වනයක ඇති අසිරිය , මන  මෝහනය  කරනා  ගුප්තමය චමත්කාරය කෙසේ නම් වචනෙන් විස්තර කරම්ද?

 පෙර දින වුවක් සිහියට නැගේ. මොරටුව වේල්ස් කුමාර විදුහලේ අට ශ්‍රේණියේ සිටියදී පාසල පිටිපස කලපු තිරයේ පිහිටි කුඩා වන රොදක් විය. දිවා කාලයේ වුවද දැඩි සිහිලකින් යුතු කලපුවට බරවූ රූස්ස ගස් වලින් හෙබි එම කුඩා වන තිරයට මා දැඩි ලෙස ඇලුම් කලෙමි.  වසර කීපයකට පෙර පාසල පුරා විසිර පැවති තුරු ගොමු තෙත් බිම් සියල්ල විනාශ කර දමා ගොඩ නැංවූ  දිවා කල සුර්ය තාපයෙන් දැවෙනා කර්කශ , දුහුවිලි පිරි  බොරළු පිට්ටනි වෙත මාගේ ඇල්මක් කිසි කලකත් නොවිය. ඉතිරිව තිබු එකම තුරුගොමුව වූ එය වෙත   විවේක කාලයේදී හැකි සැමවිටම යන්නේ වීමි. කලපුවට බරවූ අලංකාරවත් වූ ගසකට පැතිර   ගොස් ලතා මණ්ඩප සෑදු ඉතා පැරණි දැවැන්ත වැලක් ද එහි විය. ගස දවටාගෙන මැනවින් රිකිලි විහිදී තිබු එම වැලෙන්  සුවපහස් දනවන වැල් ආසන ආකාරයේ ස්ථාන කීපයක් ද සකස්  වී  තිබිණ  . ගසට නැග එවන් තැනක හිඳ කලපුවෙන් එන සිහිල් මාරුතය විඳිමින් මා ගතකල කාලය බෙහෙවි. 

දියට සමාන්තරව පිහිනා යමින් මසුන් ඩෑ ගන්නා පිළිහුඩුවන් , කලපුව මැද එසවී ඇති තුරු ශේෂයන් මත තනි පයින් බවුන් වඩනා කොකුන් , රිද්මියව සෙමින් හබල් ගසමින් කලපුව තරණය කරනා ඔරු කරුවන් , නැහැයෙන් දියමත ඉරි හැඳිමින් ඔබ මොබ පිහිනා යන කබරයන් , හමන මද සුළඟට සෙමින් සෙලවෙන තුරු ලතා ... ජීවිතය සැබවින්ම සුන්දරය.  දැනටත්  එය සිහි වන විට චමත්කාරාත්මක සිහිල්  අනන්දයකින් සිත පිරි යයි. 

මෙසේ කල් ගත කාලයේ කිපදිනක් ම ගොට්ට අල්ලන ශිෂ්‍ය නායකයන්ගේ ග්‍රහණයට නතුවී ස්වභාව සෞන්දර්යය විඳීමට සිත් සකස් නොවූ , එය හැඳිනගැනීමට අසමත් වූ විනයබාර ඔල මොළ ගුරුවරුන්ගේ හිංසාවට ලක්වීමට ද සිදු වුයේ මා එහි ගොස් කරන්නේ යම් කිසි අපචාරාත්මක වැඩකියි ඔවුන් සිතු හෙයිනි. කෙතරම් පැහැදිලි කලත් පලක් නොවිය. නමුත් මා ගේ ගමන නැවැත්වීමට ඔවුන් කිසිවකුද සමත් නොවී. උසස් පෙළ කරන කාලයේ බලෙන් ඇඟේ ගැසීමට හැදු ශිෂ්‍ය නායක පට්ටම ප්‍රතික්ෂේප කොට ම සිතෙහි ඇති අප්‍රසාදය පසුකලක  සමනය කර ගත්තෙමි. පාදමක් නොමැති පුස් සමාජ අගය කිරීම් වලට (baseless social values) මාගේ ගරුත්වයක් හෝ අනුගත වීමක් කිසි කලකත් නැත. 

එම වසරේ ලෝක පරිසර දිනය ලඟා විනි. විවිධ ආකෘති , දැන්වීම් , අධ්‍යාපන ප්‍රදර්ශන වලින් යුතුව පාසලේද එය සංවිධානය විය. එදින ප්‍රධාන ප්‍රදර්ශන කුටියට ඇතුල්වූ මගේ ඇස එක්වනම කුටිය මැද සකස් කට තිබු සැරසිල්ලක් මත නැවතිණි. "වැසි වනාන්තර වල චමත්කාරත්වය" හෝ එවන් සමාන අරුතක් දෙන පුවරුවක් පසුබිමෙන් වුයේ මා හොඳින් දන්නා හඳුනන මා හට ස්වභාව සෞන්දර්යය වින්දනයට උපකාර කල , සැපවත් ආසනයක් තනා දී පිහිට වූ , හිරුරැසින් මා හිස ආවරණය වන සේ ලතා මණ්ඩපයක් තනා දුන්නා වූ කල්‍යාන මිත්‍රයාය . "ලෝක පරිසර දිනය" සමරනු වස් මුල ලඟින් ම සිත් පිත් රහිත සේ කඩ කඩ කොට කපාගෙන විත් එහි තබා තිබු දශක ගණනාවක් පැරණි දැවැන්ත වැල දුටු විටම හඳුනගන්නනට මා හට හැකි විය. එක්වනම හදවත හඬා වැටිණි. දැඩි ශෝකයකින් දැවෙන හදවතින් යුතුව එයින් එලියට ගිය මා කිසිවෙකු නැති තැනකට ගොස් බොහෝ සේ හැඬුයෙමි. මියගිය හර්දයාංගම සොයුරිය උදෙසා හෝ මා මෙතක් කල් හඬා නැත. ප්‍රදර්ශනයෙන් පසු ඉවත දමන ලද ඒ වැල් කැබලි කසල ගොඩක දිරා යමින් බොහෝ කල් තිබුණා මතකය. 

පරිසරයේ නාමයෙන් පැවැත්වූ , පරිසරය ආරක්ෂකිරීමේ චේතනාවෙන් පැවැත්වූ එවන් සංදර්ශනයක දී තුට්ටු දෙකේ තාවකාලික කැත  සැරසිල්ලක් වෙනුවෙන් ඒ කරන ලද කෘර පරිසර ඝාතනය මතක් වෙන මොහොතක් පාසා මා හද නැවත නැවත පෙළයි. ඉන් පසු කිසි දිනක ඒ වන තිරය වෙත මා නොගියෙමි. කෘර හස්තයන්ගෙන් කැබලි කොට විනාශ කර දමන ලද මා දැඩි ලෙස ආදරය කල ඒ ස්ථානය වෙත නැවත නෙත් හෙලීමට තරම් මා නිර්භය නොවූයෙමි. 

මෙලෙසින් වන ගොමු  සමග සැමදාම පෙමින් බැඳෙන මා හට , අරණකට පෙම් බැඳ කෘතිය හර්දයාංගම වීම අරුමයක් නොවේමය. නමුත් එය අවසන් වන තෙක් කියවීමට මා සිත් නොදේ. නවත්වා ගැනීමට හැකියාවක් නොමැතිව මනුෂ්‍ය ක්‍රියාකාරකම් නිසා කෙමෙන් විනාශ වී යන ලොබ්ටූලියාවේ ස්වභාව සෞන්ධර්යයේ විනාශය අවසන් වන තෙක් කියවීම කිසිසේත් මා හට හැකි නොවන්නා සේය. පිටුවෙන් පිටුව හදෙහි වේදනාව වැඩි වෙමින් පවතී. කුමක් කරම්ද ?

Sunday, November 11, 2012

මටමයි වෙන්නේ !!!

පහුගිය කාලේ මට භාෂාව භාවිතෙන් වෙච්චි ඇබැද්දි තමා මෙව්වා ... වනේ වන හතුරෙක්ටවත් වෙන්න එපා දෙයියනේ ...

මගේ බොසී ගේ කෙටි නම ජෝ. චැට් එකේ ත් ලියන්නේ එහෙම තමා. උදේ පාන්දර උන්ද එවපු එහෙකට මං පිළිතුරු ලිව්වේ ... "හායි හෝ" කියල.... ජේ , එච් අකුරු දෙක එක ලඟ නෙව.. 

නෑ නෑ .. තාම රස්සාව තියෙනවා...

 තව දවසක් ඔෆිස් එකේ පොරක් ඇවිල්ල කතාව ඔපරේටින් සිස්ටම්ස් ගැන. ඒ අතරේ වෙන කෙනෙක් ගැන කතාකරනකොට මට කියවුනා "ඒනි වේ ... අයි තින්ක් හි ලයික්ස් එනි ෆ්ලෙවර් ඔෆ් යුනක්" කියල .. කියන්න ඕනේ උනේ යුනික්ස් කියල නෙව .... වචන පොඩියක් පැටලුනා. අහං හිටපු පොර ෆුල් අන්දුන් කුන්දුන් .....

 ඇත්තටටට ????!!!!!

ගිය සුමානේ .... අක්ක කෙනෙක් ඇවිල්ල උන්දැගෙ මැක් එක හදාගන්න. ඉ මේල් , ස්කයිප් , ඩ්‍රොප් බොක්ස් ඔක්කොම දාල වැඩකරන හරි පෙන්නලා දෙන ගමන් මුන්ද තොරචෝන්චියක් නැතිව මගේ පිටිපස්සේ ඉඳන් මං ස්ක්‍රීන් එක කරන දේ බලාගෙන කතාව. ටිං ගාල කතාව නැවතුනා එක පාරට. මං බැලුව මොකෑ කියල ඉස්ක්‍රින් එක දිහා... කැම් (කැමරාව) කියන ඒකට මං ටයිප් කරලා තියෙන්නේ කම් (අකුරු තුනේ එක ) කියල..... අයියෝ සල්ලි....