Sunday, November 11, 2012

මටමයි වෙන්නේ !!!

පහුගිය කාලේ මට භාෂාව භාවිතෙන් වෙච්චි ඇබැද්දි තමා මෙව්වා ... වනේ වන හතුරෙක්ටවත් වෙන්න එපා දෙයියනේ ...

මගේ බොසී ගේ කෙටි නම ජෝ. චැට් එකේ ත් ලියන්නේ එහෙම තමා. උදේ පාන්දර උන්ද එවපු එහෙකට මං පිළිතුරු ලිව්වේ ... "හායි හෝ" කියල.... ජේ , එච් අකුරු දෙක එක ලඟ නෙව.. 

නෑ නෑ .. තාම රස්සාව තියෙනවා...

 තව දවසක් ඔෆිස් එකේ පොරක් ඇවිල්ල කතාව ඔපරේටින් සිස්ටම්ස් ගැන. ඒ අතරේ වෙන කෙනෙක් ගැන කතාකරනකොට මට කියවුනා "ඒනි වේ ... අයි තින්ක් හි ලයික්ස් එනි ෆ්ලෙවර් ඔෆ් යුනක්" කියල .. කියන්න ඕනේ උනේ යුනික්ස් කියල නෙව .... වචන පොඩියක් පැටලුනා. අහං හිටපු පොර ෆුල් අන්දුන් කුන්දුන් .....

 ඇත්තටටට ????!!!!!

ගිය සුමානේ .... අක්ක කෙනෙක් ඇවිල්ල උන්දැගෙ මැක් එක හදාගන්න. ඉ මේල් , ස්කයිප් , ඩ්‍රොප් බොක්ස් ඔක්කොම දාල වැඩකරන හරි පෙන්නලා දෙන ගමන් මුන්ද තොරචෝන්චියක් නැතිව මගේ පිටිපස්සේ ඉඳන් මං ස්ක්‍රීන් එක කරන දේ බලාගෙන කතාව. ටිං ගාල කතාව නැවතුනා එක පාරට. මං බැලුව මොකෑ කියල ඉස්ක්‍රින් එක දිහා... කැම් (කැමරාව) කියන ඒකට මං ටයිප් කරලා තියෙන්නේ කම් (අකුරු තුනේ එක ) කියල..... අයියෝ සල්ලි....

2 comments: