Tuesday, May 8, 2012

තිලකවර්ධන ටෙක්ස්ටයිල්ස් - කස්ටන් හොරුන්ට ඇන්දවීම

නෑ නෑ මේ ගඳ කඩේ නෙවෙයි .. හොඳ කඩේ   
පහුගිය සුමානේ  කොරේ ඇඳුම් ටිකක් එක්කහු කොර ගන්න කියල සුපියල් හතලිහකුත් ගෙවාගෙන ට්කට් කාරිය එහෙම අරගෙන  රත්මලානේ ඉඳන්ම කිරිබත්ගොඩ ගියේ ගේ ගාව , කොළඹ , පිටකොටුවේ ඇඳුම්  සාප්පු නැති හින්ද එහෙම නොවෙයි. විනාඩි පහේ දුරින් තියෙන  පත විලාසිතා මකුණා කඩෙත් , තව අනෝ රාසියක් සිරා කඩත් පහු කොරාන කිරිබත්ගොඩම  ඇද්දේ හිතේ තියෙන අපේ කමට. සිංහල කඩේකින් බඩු  ටිකක්  ගන්න තියෙන ආසාවට. එක විඩේම ඇඳුම් කඩමලු හැට හුටාමාරක් ගෙනියන්න ගන්න වෙන  හින්ද අපේ සිංහල එකෙක් දාපු කඩේකට කරන උදව්වක් විදියට තමයි අයිබෝවන් ඔච්චර දුර පු* ඉරාගෙන ඇද්දේ.

ඔන්න ඉතින් කඩේ ඇතුලටත් ගිහිල්ල නගින්න තියෙන මහගිරි දබේත්  නැගල උඩම තට්ටුවට ම  ගියා ෂර්ට් ගන්න. දහයක් විතර ගන්න තමා අදහස තිබ්බේ. එකක් බලල අතට ගත්ත විතරයි ඔන්න එක පාරටම වැඩ කරන කොල්ලෙක් ඇවිල්ල වැලමිට ගාව හිට ගත්ත. කොටින්ම කියුවොත් මං මගේ ඉනට අත  තිබ්බොත් උන්නැහේගේ බඩේ මගේ වැලමිට වදින දුර. මං හිතුව අනේ පොඩි එකා පොඩ්ඩක් බලල යයි කියාල. මොන මේ අපතය එහනින් හෙල්ලෙනේ නැතුව මගේ උරහිස උඩින් බලාන  ඉන්නවා. ටිකක් විතර හුස්ම ගන්නත් අමාරු විදියට ලඟින් හිටපු හින්ද මං ටිකක් ඈත්  උනාම මෙන්න බොලේ මුත්   මගේ පිටිපස්සෙන්. මං අඩියක් ඉදිරියට තිබ්බම මෙයත් තියෙනවා. පස්සට නම් පස්සට. ආටානාටිය  සුත්තරේ ඉන්න මලපෙරෙතයෙක් වගේ.  කොටින්ම පුකේ ඇනයක් ගහල අඩියක නුලකින් මුව බැඳගෙන යනවා වගේ. අනේ මං හොරකම් කරයි කියාල හිතල වෙන්න ඇතිනේ. ඉති මං උන්දැට බොහෝම කරුණාවෙන් කියාල දැම්මා. නැත්නම්  පස්සේ කියයි නේ "කියුවේ නැහැ" කියල

මල්ලි... මං ආවේ හොරකම් කරන්න නෙවෙයි. රට යන හින්ද එක සැරේම ඇඳුම් ටිකක් ගන්න. ඔයා මගේ වැලමිට ගාවට වෙලා මගේ පස්සෙන්ම වැටීගෙන ඉන්නකොට මට ඇඳුම් තෝරන්නත් අපහසුයි , හැරෙන්න හෙලවෙන්නවත් අමාරුයි. මට උදව්වක් ඕනි නම් ඔයාට කතා කරන්නම්. පොඩ්ඩක් ඇතට වෙලා බලන් ඉන්නවද ? මොන , මේ යකාට ඔය කියුව එක අකුරක් වත් තේරුනාද කියල සැකයි. එතන අපහසුවෙන් ෂොපින් කරපු විනාඩි හතලිස් පහක් පමණ තුරාවට මේ කොලුවා මගේ පිටිපස්සේ. කොච්චර ලඟින්ද කියනවා නම් උන්දැගෙ ප්‍රශ්වාසේ  මගේ මුණ ට වැදෙන දුර.

හරි එහෙමයි කියමුකෝ. ඔන්න ඉතින් මං නමොවිඨියෙන් ඇඳුම් කෑල්ලකට අසාවෙන් අතට ගත්තා . ඔන්න මේක අහනවා "ඕක ගන්නවද?" ඔවු කියුවොත්  මේක ඒක මගේ අතින්  අරගෙන උන්දැ ගාව තියෙන කොලේක ඇඳුමේ නොම්බරේ ලියල මගේ අතට දෙනවා. එකක් වත් මං උස්සයි කියල සැකේට වෙන්න ඇති  අතට ගන්න ගන්න ඇඳුම මාක් කරන්නේ. චික් විතරක්. ඇයි කොල්ලෝ "තෝ හොරා!"  කියල මගේ මුනටම කියුව  නම් එයිට වැඩිය හොඳ නේ බොලං!

 චෙන්නායි වල මාම්බලම් ඉස්ටේෂම  ගාව  රෙදි කඩේක කොල්ලෙකුත් මේ වැඩේ කලා  මට. එත් උන්දැට මෙයිට වැඩිය මොලේ කලඳක් තිබ්බ හින්ද ඌ කරේ , සර් දෙන්න , මං ඇඳුම් තියා ගන්නම් , සර් හෙමිට ෂොපින් කරන්න කියල ඔක්කොම ඇඳුම් ඌ උස්සගෙන ගිය එකයි. එතකොට ඇඳුනුත් පරිස්සං  වෙනවා. කස්ටට පල් හොරා නොකිය කියන්න ඕනිත් නැහැ නේ.  ඒ අතින් උන් සාදාරණයි. කොහෙන් ආපු  ටුවරිසයෙක් ද කියල දන්න නැති හින්ද.

ඔය අතරේ මං ඉතින් නිකමට ඇහැ කරකෝල බැලුව අනිත්  කස්ටන්ගේ පස්සෙන්ත් මෙහෙම මුර දාල තියෙනවද කියල. මොන අනිත් කස්ටෝ , ගැණු උදවිය එහෙම ලොකු මලු තියාගෙන  තමන්ගේ පාඩුවේ ෂොපින්. මට විතරයි වගේ මේ  බන්ධනාගාර සැලකිලි. කොච්චර ආඩම්බරයක්ද ?

ලැබිච්ච අති විශේෂ සැලකිලි   වලින් ආපු ඔක්කාරෙත් එක්ක බාගෙට ෂොපින් කරලා එලියට බැහැල ගියේ ආයි නම් ඒ ගඳ කඩේ නුලක් වත් ගන්නේ නැහැ කියලයි ආයිබෝවන්ඩ 

අපරාදේ කියන්න බැහැ , තිලකවර්දන් එකෙන් එලියට බැහැල මිනිත්තුවක් ඇවිදන් ගියාම තියෙන ඔසාක එකේ උදවියගේ සර්විස් එක නම් මල් හතයි.  පාඩුවේ ගිහිල්ල ඕන ඇඳුමක් තෝරාගෙන , ෆිට් ඕන් කරන්න තියෙන එකක් එහෙමත් කරලා , උදවුවක් ඕන නම් ඉල්ලා ගෙන වැදගත් විදියට ගෙවල එලියට අවා. කිසි සේල්ස් කොල්ලෙක් ආවේ නැහැ මට මුර කරන්න. ඈතට  වෙලා බලන් ඉන්න බව මං දන්නවා. නමුත් කිසිම  ජඩ , පහත් , අපරාධකාරයෙක්ට  සලකන ආකාරයෙන් පස්සෙන් වැටීගෙන මුර  කරේ නැහැ එතන කොල්ලෝ ටික. හොද වැඩට ප්‍රසංසා කරන්නත් එපාය. 

මං නම් මගේ බල්ලා විතරයි අයිබෝවන් ආයි තිලකවර්දන එකට යවන්නේ. ඒ ඉතින් එතනින් ඇතුල් වෙච්ච විඩේ ඉඳන් ගැටයෙක් ඉන්නවනේ උගේ මුරට. මට ඌව  එතෙන්ට බස්සෝල  දෙයියනේ කියල වෙන තැනකට නිදහසේ ගහිල්ල ෂොපින් පාරක් දාන්න  පුළුවන්. පස්සේ යන ගමන් බල්ලවත් එක්කහු කොරගෙන යන්න බැරිය?

තිලකවර්දන මහත්තයෝ , ඔතන වැඩ කරන කොලු ගැටයන්ට unoffensive customer service කරන හැටි ගැන  ගැන පොඩි ට්‍රේනින් පාරක් දුන්නොත් නරකද ? මට නෙමෙයි ... මේ ඔතෙන්ට යන අනිත් අසරණ උන්දලට

1 comment:

  1. අනේ මන්දා මේ කඩේට යන අපිට ඔහොම ගාඩ් එකක් දෙන්නේ නැහැනේ :D

    ReplyDelete